czerwone logo xerima

Sprzęt dla przedstawiciela handlowego

Popraw jedno, zyskaj podwójnie! 

Dzisiaj zastanowimy się nad zadaniami przedstawiciela handlowego. Jak jego praca oddziałuje na całą firmę? Przedstawimy świetne, ale przede wszystkim trwałe rozwiązania mające poprawić jego pracę.   Zacznijmy od początku. Czym tak naprawdę zajmuje się przedstawiciel handlowy? 

Ogólnie mówiąc jest to człowiek mający za zadanie nawiązanie oraz utrzymywanie relacji z klientami. Do jego zadań należy zbieranie zamówień, organizacja transportu towarów, rozmowa z odbiorcami i z dostawcami. Bez wątpienia jest to osoba pierwszego kontaktu naszej firmy, niezależnie od tego w jakiej branży się obracamy.

Z jednej strony im bardziej efektywny jest nasz przedstawiciel, tym większe przychody może generować nasza firma. Z drugiej strony mobilność może generować duże koszty operacyjne – oprócz pensji naszego pracownika, musimy mu zapewnić jak najlepszy sprzęt. I właśnie nad tym aspektem skupimy się w tym artykule.  

W jaki sposób wybrać sprzęt dla przedstawiciela swojej firmy? 

 

Pierwsze co nasuwa się namyśl to skorzystać z oferty dowolnego sklepu stacjonarnego lub internetowego z elektroniką. Szeroki wybór i przystępna cena to zalety korzystania z takich rozwiązań, jednak czy jest to optymalna formuła dla firm? W naszym mniemaniu nie. Skoro każdy człowiek jest inny, inaczej organizuje swoją pracę, to i charakterystyka przedstawiciela handlowego wymaga dużej elastyczności. W takim razie i sprzęt, z którego korzysta powinien być dostosowany do jego potrzeb. Dlatego też polecamy korzystać ze zoptymalizowanych rozwiązań dosłownie skrojonych na wymiar pod Twoją firmę. Takie możliwości oferujemy w Xerimie. 

 

Wybór laptopa

Podstawą pracy każdego przedstawiciela jest oczywiście laptop. Musi on spełniać pewne warunki, które sprawią, że będzie pomocą, a nie przeszkodą w efektywnej pracy.

Po pierwsze – design. Ze względu na mobilność przedstawiciela, jego komputer musi być lekkiporęczny, a zarazem wytrzymały. Nie może dojść do sytuacji, kiedy przy otwieraniu laptopa np. wyłamują się zawiasy łączące klapę monitora, co niestety dość często zdarza się przy sprzęcie z niższej półki.

Po drugie – czas pras pracy na baterii. Niekiedy przy zmianie torby na laptopa zapomnimy przełożyć ładowarki. Długi czas pracy, zwłaszcza w obliczu ważnej prezentacji daje poczucie bezpieczeństwa, dzięki któremu możemy skupić się na wystąpieniu i zdobyciu nowych klientów.

 

Po trzecie i najważniejsze – wydajność. Nie każdy przedstawiciel handlowy potrzebuje tej samej wydajności. Wszystko zależy od oprogramowania na jakim pracuje. I tutaj jest największa przewaga agencji nad zwykłymi sklepami – optymalizacja. Dopasowujemy pojemność dysku twardego, model procesora oraz odpowiednią wielkość pamięci RAM indywidualnie do klienta. Tak, aby laptop działał płynnie i bez żadnej zwłoki realizował zadane mu akcje.

Należy pamiętać również o odpowiednich portachmatowym ekranie, filtrach prywatyzujących. Jednak tak naprawdę czynników wpływających na wybór laptopa jest o wiele więcej.  

 

Podsumowując

 

Jeśli zatem chcesz wyposażyć swoją firmę w odpowiedni sprzęt – skontaktuj się z nami! Dopasujemy do Ciebie i Twoich pracowników odpowiednie środowisko pracy i zapewnimy szybki serwis.   

05/06/2021
Autor: admin
Porównaj produkty